ett litet inlägg och musik:)

I dag har det varit en lång dag för mig. Kom till kursen och fick reda på att jag skulle till mötet ang min dotter. det mötet va kanon fick lite tips på vägen hur man skall göra och vilken väg jag vill gå. skolan o rektorn kommer att bli inkopplad nu. Annars så finns det två andra vägar oxå att gå. men börjar här. Min lilla skall oxå få hjälp, vill inte ha det på hemma plan sa jag med en gång. barnens lärare blir oxå inkopplade, detta kan ta upp till ett år, så nu börjar resan för mina barn min familj rättare sagt. efter detta va det möte med F, vilket inte gav mig något ting, det va en mysig skola men inget för mig, för stor. sen tillbaka till kursen o hade rast i en timma, satte mig i massage stolen o vilade lite innan gruppen kom. va med en stund, sen hämtade min sambo mig. hemma la jag mig en stund fick sån huvudvärk, måste ha varit efter min dag. sen har jag bara slappat....

 



Har en vän som har det jobbigt nu, men jag finns här o det sa jag innan till dig, men bra att du tog kontakt med mig.  ta hand om dig :)

godnatt // kram jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gud har inte hunnit vara inne på din blogg men det är en del som hänt ser jag. Nu har jag det lugnare så får ta och komma bort nån dag när vi båda kan och prata. Vad var det du skulle ha hjälp? hahaha fan har haft så mycket så blir knäpp.

Men du vet att det bara är att ringa om det är något.



Ta hand om dig gumman kram

2011-10-26 @ 16:17:35
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback