ett litet inlägg och musik:)

hmm förstår inte hur du / ni kan göra så?? Nu gjorde du det för andra gången, hur svårt är det att fråga då? blev besviken på dig, sen att få se det på fb. Lär väl aldrig få uppleva att jag blir fadder eller gudmor eller vad det nu är. Min syster sa att jag skulle bli det till hennes, men så fel jag hade. Sen va det ett par i skåne som skulle ändra o sätta mig som gudmor, men inget där häller. alla har alltid tjatat till andra om att få bli, men sån är inte jag. vill dom ha mig som fadder så får dom fråga. det hade varit så mysigt o speciellt att få vara gudmor. men skit samma får vänta tills man blir mormor, hihi vänta många år. du kunde iafl kunnat fråga om vi ville komma.


I morgon skall jag på 2 möten, är borta hela dan.



ha en trevlig kväll // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback