ett litet inlägg och musik:)

I dag va jag på kursen. där lagade vi mat, det blev undspotatis o egna biffar med valfri fyllning. det va jätte gott. jag M hade lite att prata om eftersom jag har varit borta i 2 veckor. kom in på lite jobbigare saker oxå, det kändes lite grann. men hon förstod, får se nu vad som händer på mötet nästa vecka med arbetsförmedlingen.  skall tydligen få den hjälp jag behöver nu, min tid hos psykologen börjar nog oxå ta slut,hmm vad gör man då... då får det bli en kurator igen , börja om från noll, hur kul är det då? tiden börjar ta slut på kursen oxå, vad som händer efter det vet jag inte ännu. skall ringa läkarn eller ja mödravården, det hände en sak när jag hade slutat i dag, hmm det tar aldrig slut med det onda. har ont i magen igen kan jag juh säga, men det andra som hände tänker jag inte skriva här.

inlägget innan jag skrev om låten, den är nu hittad tack vare M.A. kommer att lägga in den här strax

Vad skall ni göra i helgen då?? 
  http://youtu.be/FUdIwlHloCc  den gick inte att lägga upp på annat sätt, men där är låten om ni är nyfikna :) 

 

 

 

Kram o godnatt // jejje   ps lämna järna ett avtryck innan ni går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback