ett litet inlägg och musik:)

Idag på schemat så blev det att tvätta. skönt när det är klart. I morgon tänkte jag åka till kursen, se vad man skall hitta på då. hade tänkt att sätta mig ner och söka lite jobb nån dag. hade jag kunnat så hade jag öppnat eget, typ en liten kläders affär från 0-12 år. kanske en kurs genom det området. på måndag skall jag på studiebesök på folkhögskola. får se vad det blir av allt. måste hitta en pratikplats oxå, får se om det blir inom djur eller kläder. ni som känner mig vad skule jag passa som?? hihi

Slänger in en låt här oxå, en helt underbar låt:)



Behöver hjälp nån dag cL .) förstod inte riktigt det du förklarade innan. försökte men det funkade inte, help me :)

Godnatt kram // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback