börjar med lite kvällsmusik o ett litet inlägg.

Ska börja med dagens låt:) i morgon kommer det inlägget.

 

Denna sista låten sailing lyssnade jag mycket på när jag pricis hade flyttat hem till min pappa. den va alltid på hemma. älskar den, och tänker på min pappa när jag hör denna:)

DAGEN  Har varit hos tandis o lagat, hatar tandläkare. Sen hem, sen i väg igen till läkaren, han klämde o kände på mitt huvud, har ont på hela höger sida, men fick inga värkt, skall ringa sjukgymnasten i morgon o be om hjälp, för massage för axlar o huvud. Det är så mycket runt mig nu så jag har blivit spänd, men hjälper med träning, Min jobbiga period närmar sig o det är juletiden, jag hatar julen, men gör allt för mina barn. vill ha en lugn jul utan en massa stress. vet inte ännu vad som händer på julen, men lungt omkring mig vill jag ha det. det blir säkert familjen bara o lite julklappar till barnen o lite middag på det, billigt och bra.nyår skall jag SLUTA RÖKA igen, prova på det igen då, med lite hjälp, kanske tuggummi o sprayen.

Har haft beök här i dag, av en vän, trevligt att du kom förbi.

Kanske slänger in ett inlägg här senare, kram jejje


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Skönt att det inte var något allvarligt med huvudet :)



Kul att jag fick komma förbi, och tack för thai maten!



Jag kommer förbi en sväng senare för måste prata med din gubbe!



Ta hand om dig kram

2011-10-12 @ 08:54:19
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback