Visste det!!!!

Visste att jag skulle få denna j*vla huvudvärk efter allt tjaffs eller vad man nu skall kalla det.... huvudvärken har nu hållt i från i går kväll, fan!!  Hade jag nu kunnat så hade jag åkt här i från, det blir för mkt nu, åh julen närmar sig, åh kan inte skriva i mina 30 dagar, får annanrs ta bort inlägget "vänner" som jag tänkte skriva om. känns som om man tappar fotfästet igen, allt är bara skit just nu.   jag tycker fortfarande inte att jag har gjort nått fel. Fast jag kan ha fel jag oxå!!!!

nä får väl gå till affären o köpa sköljmedel o tvätta lite....

Ha det bra alla där ute, kram Jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Då är vi två som inte tycker att vi har gjort nåt fel!

Hela denna skiten är ett stort misstag, där det inte har funnits förstålse för någon annan. Då menar jag båda hållen.

2011-11-10 @ 18:30:39
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Pia

Hjälper inte att fly gumman, vi tar oss igenom detta, vi hjälps åt som vi alltid gör =) <3

2011-11-10 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback