Varför ??

Är jag verkligen en dålig mamma till mina barn? Jag tycker inte det. dom får mat,på bordet varje dag, går med hela och rena kläder till skolan varje dag... hjälper dom med läxor sitter med dom en stund på kvällen och pysslar eller spelar spel, vad fan är ni ute efter? Det är lätt att trampa på dom svaga som har gått igenom så otroligt mycket i mitt liv. Detta har hänt innan oxå, åh då va det en vän jag umgicks mycket med, så blev det lite tjaffs åh så hände det som hände i dag. Tänk om det är nån jag umgås med i dag?

Fast jag har fått lite mer intressant info i dag, så jag längtar till mötet på mån.
Sanningen kommer alltid fram på nått sätt!!!!

Varför just nu, när jag redan mår dåligt vid denna årstid.
Vem kan man lita på??

Vill ha hjälp med en sak, hur spärrar man vissa inlägg här?? Det finns så mycket jag vill skriva här, men vågar inte det längre....

ha det så bra, så ses vi!!!!

Tack E, tusen tack :)kram

// jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är ingen dålig mamma, och du håller på mycket med barnen, både dina och mina. Är det inte du så är det jag eller vi båda tillsammans, det spelas, pysslas, bakas, simskolan, moviekidz, nu skall dom stora på laserdom... den som påstår att du/vi inget gör med barnen kan hoppa och fara!! Blir så arg och ledsen när jag ser och hör saker... ingen av våra barn får vara ute när det är mörkt, är dom hos kompisar hämtar vi dom så dom slipper gå själva, dom får mat och har hela rena kläder, vad mer kan man begära? Dom får kärlek, kramas och pussas varje dag, dom får höra att dom är älskade och betyder mycket. Det vi inte kan uppfylla är alla materiella saker dom vill ha, men vilken familj kan det?



Ja det går att spärra vissa inlägg, återkommer om det senare om inte E är snabbare =) <3

2011-11-17 @ 16:31:22
URL: http://mormorpia.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Usch gumman!

Du är INTE en dålig mamma. Misstro aldrig dig själv i din mamma roll. du gör allt för dina barn. och dom går inte hungriga, och dom har alltid hela och rena kläder! du och gubben dricker inte ens, så NEJ DET ÄR INGET FEL PÅ DIG!

Jag hoppas att detta inte knäcker dig för det sk adu inte låta det göra! Du är starkare än du tror!

Sen har du mig och Pia och många fler som känner dig och som alltid är där bakom dig!



Ta hand om dig nu gumman JÄTTE kram till dig!

2011-11-17 @ 19:04:47
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback