vad är meningen med det????

I morgon har jag en del att göra, ringa och S..... upptagen hela helgen är jag... måste göra saker nu så att jag slipper tänka på allt det tråkiga. Så just nu blir det inga 30 från detta är över, det är oxå tufft att skriva om, speciellt jul inlägget som jag skulle ha gjort.  Just nu så tänker jag först på min ÄLSKADE familj, speciellt mina BARN som jag ÄLSKAR över allt annat.

Vad var meningen med det hela? att jag skulle bli av med dom?
FLYTTA här i från?
SKILJAS från min gubbe eller min underbara GRANNE?
barnen byta skola??

Vad tror ni att det handlar om? kanske bara en avundsjuka, hmm jag förstår inte detta riktigt.

LÅNG VÄNTE TID....men snart har jag det i handen :))) 

Godnatt // kram jejje

Ps va bara tvungen innan jag lägger mig....

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch då gumman. Jag lider med dig!

Jag hoppas detta kan få ett snabbt slut så du kan lägga det bakom dig! Du vet var jag finns om du vill prata eller bara gnälla eller annat!

Bara att ringa eller skriva på bloggen, eller kom förbi och knacka på!



Styrke kramar till dig och din familj!

2011-11-18 @ 06:29:39
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback