så får det bli!!!

Har valt att inte lägga ut några av dina kommentarer, pga att det är mellan oss.  Jag följde inte med pga att du skulle komma på fredag, allt gick så snabbt. om du kommer på fredag så är jag hemma på eftermiddan. Men jag anser att jag kan /får skriva vad jag vill i MIN blogg, fast det finns gränser. så nu blir det inga mer 30 dagar på ett tag, tänk om nån mer blir sur eller arg om det jag skriver om vissa, mår så dåligt när det blir en massa tjaffs om en liten sak, som blir stor.  fast nu skall jag inte skriva mer om detta, men nu vet alla hur det ligger till.

Va på utvecklingssamtal med D i dag, åh där va det massa beröm och har en duktig dotter, åh man blir så glad och stolt. Sen va barnen på moviekids, där hade dom det kul, dom såg panda 2, vill jag oxå se...

Ha en trevlig kväll // adjö jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback