Lördag 19/11

Igår åkte jag, pia och A och dom två små i väg på äventyr. Vi åkte först ner till gbg till min kära farmor. Va hos henne i ca 2 timmar, sen kom Min pappa dit, så vi åkte till han oxå, åh hälsade på. där satt barnen och spelade wii, medans vi vuxna pratade med pappa. sen åkte vi vidare till pias släckt och hälsade på. sen i väg och äta gjorde vi oxå, sen åkte vi hem. hämtade upp Marielle och G, för dom hade varit på laserdom med junis hela dagen. vi va hemma på kvällen nån gång. Men ett äventyr jag gärna gör om med pia och barnen.


Idag 20/11
I dag har vi städat nästan hela dan. nu är det rent och snyggt, men har lite kvar. Så nu kan ingen klaga på det. Har spelat bingo oxå med några st. Har umgåts lite med barnen mellan varven. även gubben.
Fick ett elakt medelande innan, arg jag blir på sånt, men jag svarade inte. nu har vi detta i morgon framför oss, tänker fan inte ta mer skit av någon mer. Är det inte nån som tycker om mig som jag är, umgås eller prata då fan inte med mig då... Idioter finns det gått om. Man vågar juh knappt säga i från, för då kommer det väl ett till sånt igen. Men i morgon får jag höra rösten, vem som har gjort detta i mot oss. spännande.... har mina misstankar men det håller jag för mig själv!!!

Ha en trevlig kväll // jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback