Kvällen...

Har kollat på tv en sund, chattat med en vän, duchat barnen... ja inte så roligt att läsa kanske, men detta har jag gjort.  I morgon skall man till kursen, hur nu det skall gå med denna värken och inte visa att man mår dåligt, men det kan jag, finns bara en som ser när jag mår dåligt eller börjar bli..
Sen ta bussen hem, fixa D som sall på spök-kalas, hon vill vara ett spöke, hmm sånt är jag inte bra på. men klipp ett lakan mamma och gör ögon o en munn, hihi hon är rolig  hon.  Hitta dit vi skall oxå, aldrig varit där, men det löser sig säkert med det. Gubben får köra... Åh nån gång när jag kommer hem så kommer det en hit oxå, för att prata om skit som har varit.  åh nej jag har möte i borgonbitti, nej jag vill inte, fan allt på en gång, känner inte änns för att åka till kursen i morgon. sitta där och lyssna medans man har skallebank. tur att man skall till psykologen nästa vecka, så att man kan få prata ut lite hur jag känner inför allt. behöver det nu, hon är min underbara tant, åh man får bra råd av henne, åh man känner sig stark när man går därifrån. hon säger till mig hela tiden, säg ifrån, jag vet, men det är inte lätt alla gånger, när man tänker olika, så jag brukar ge mig tillslut ändå, för det blir bäst så för den andra /alla.
Oj det blev en del, ändå. snart läggdaxs, godnatt folket kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback