kvällen o lite musik :)

I dag har dagen gott fort, hur jag skall somna vet jag inte. Har gjort läxor med barnen och spelat lite kort med dom. bara umgåtts med dom, mysigt med i bland. Har letat gardiner men hittade inga alls, så det blir väl att köpa några billiga såna nånstanns. Eller om nån har över med några, så att man kan låna. Skall kolla med gubbens vänner oxå. annars så får det bli utan julgardiner här. Lite pynt har jag juh. Barnen är på mig om jul o julsaker varje dag, åh även hur tomten skall komma ner igenom skorstenen med alla julklapparna till oss och grannen. speciellt D tycker detta är intressant. Ni skall höra hennes tomte historier, haha så roliga dom är.

I morgon hade jag tänkt att städa lite när gubben är och jobbar, jag är ledig i morgon.  kan nästan städa allt, men har ingen dammsugare, åh det är så störande... Ingen som har nån över till mig? brukar gå runt med soppeborsten, men dammråtterna bara flyger i väg, bara att jaga dom... i bland blir det grannens dammsugare, men den kan man juh inte låna varje dag, det är juh deras. Det blir pinsamt tillslut tycker jag. har man hund så har man.
sen är det äntligen simskola för D, eftersom hon inte har fått vara med nu på 2 veckor pga hennes ringorm på armen, men nu är den borta. så i dag va hon med på gympan, vilket hon tycker om.

Tänkte även ringa min kära farmor i morgon oxå <3

Lite musik



godnatt kram jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Bara att komma upp och hämta dammsugaren, det vet du =) Gardiner vet jag inte ännu om jag har men vi kan kolla på det. Puss <3

2011-11-15 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback