kvällen :) sann vän och falsk vänn!!!!

så nu har jag sätt programmen på nätet. sä här blev det, Martin fick sin Jane. My fick sin Viktor och Hannah hittade inte kärleken...

Nu i kväll har jag pratat med U :) kändes bra att få prata lite med dig om det mästa. Varit med små tjejerna på simskolan med grannen. Vad har jag gjort sen, hmm satt lite vid datan, kollat på tv... inte så mycket. Vågar inte prata med någon längre, så, så här kommer mitt liv se ut!!  alla mina nära vänner kommer att stängas ute, tyvär....  det beror på vad en nära vän är? vad är en nära vän för dig??? 

Så här tycker jag:  
Falsk vän: Har aldrig sätt dig gråta!
Sann vän: Gråter med dig!
Falsk vän: Lånar dina saker och lämnar tillbaks de efter några dagar!
Sann vän: Behåller dina saker tills de glömmer att de är dina!
Falsk vän: Vet några saker om dig
... ... ... ... ... ... ... Sann vän: Kan skriva en hel bok om dig!
Falsk vän: Knackar på din dörr!
Sann vän: Kommer in på en gång och ropar ''Jag är hemma!'' :D
Falsk vän: Hjälper dig när du ramlar!
Sann vän: Hoppar på dig och skriker ''BBRRAA!'' :))
Falsk vän: Är där ibland!
Sann vän: Är där hela livet!
Falsk vän: Ljuger när de säger ''Jag älskar dig!''
Sann vän: Säger ''Jag älskar dig!'' och verkligen menar det!


Dom här punkterna har jag upplevt med en person, åh är XX.. Finns hos mig i alla lägen, skulle aldrig göra skit för mig/oss, en vän jag verkligen älskar som min bästa vän.  Jag kan räkna mina närmsta vänner på en hand... ta typ en enkel sak, jag mår dåligt, h*n finns o stöttar, tar allt annat åt sidan för min skull... kommer, ringer, h*n skiter iafl inte i mig. Hur många har en sån vän??? Har en annan vän som oxå stöttar mig i alla lägen men inte på samma sätt...
Hoppas du/ni känner sig träffad <3

Hur skall en vän vara för er???


Godnatt, glöm inte att kramas.... kan vara den sisste.... kramar jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kan ha fel, men verkar som jag är en av dom du stänger ute. Har skrivit sms och kommentarer här på bloggen. Men får inga svar.

Hoppas ingen har fått dig att tro att jag gjort något för det har jag inte. Pratade med gubben om allt som hände och sa att det inte fanns någon som helst anledning till oro.



Men hoppas att du ser en dag att det finns fler än en att lita! Utan att mena något illa nu alltså.



du hör väl av dig om vi ska fortsätta vara vänner.

Ha det jätte bra och hoppas allt löser sig!

Kram

2011-11-23 @ 09:15:11
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback