Grattis!!!

Idag fyller min kära farmor år, Grattis!!  hon ringde mig när jag va ute o gick med Nisse. hon tackade för kortet o presenten. hon blev jätte glad. hon frågade mig va jag skulle göra över jul, hemma tror jag, så sa hon skall inte du fira hos syrran? va? ingen har frågat eller sagt nått till mig, som vanligt. Ja det är synd att du inte br närmare sa farmor, men det spelar väl ingen roll, när jag bodde i skåne så kom jag juh upp, det är väl ingen skillnad nu. Så är det tydligen kalas på lördag för farmor, ingen har bjudit mig dit heller, fast farmor frågade mig i dag, men alla andra då? hade jag kunnat så hade jag åkt, men har inte råd.  blir så irriterad o ledsen när min familj gör så i mot mig o mina barn. Pratade även om min sambo, hon tyckte att pappa kunde bita i hop, den lilla stunden för barnens skull, ni som känner mig vet vad jag menar.  Tur jag har min farmor hon säger allt till mig och hon hör av sig. älskar dig!!! 

I morgon är det kurs igen, av slutning för en deltagare där.

godnatt/ kram jejje

Kommentarer
Postat av: Jag

Grattis säger även jag. Synd att ingen sagt något innan, allt går ju som sagt att lösa. Tycker väl kanske att andra än farmor borde ha hört av sig! <3

2011-11-06 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback