Fredag-natten/morgonen

Gick upp för en stund sedan, fyg vad ont i magen jag hade i natt, kändes pricis som värkar vad 5:e minut, så undra om det är nån som skall ha barn nu dom närmsta dagarna. ?  gjorde så ont att jag fck svårt att andas, så jag tänkte att nu dör jag här brivid min gubbe... tror jag somnade runt 5 tiden... åh huvudvärk på det.... sen på morgonen så skickade jag i väg ett sms till kursen, hon har försökt att ringa men jag satte min på ljudlöst för att få sova. Kommer att berätta vrf jag är hemma i dag, pga allt liv som vart, de har satt sig på mig som en igel. fast jag har försökt att släppa det. Så i dag har jag inte tänkt så mycket på det, för jag känner att jag inte har gjort nått fel. fast ni kanske tycker det? nä nu lämnar jag det bakom mig och måste gå vidare, för nu har jag den jobbiga julen framför mig oxå att tänka på. blir nog ett inlägg på 30 i dag :) för att kunna komma vidare till jul inlägget, en bit kvar, så i dag va det nog fester och uteliv, kanske ändrar på det inlägget och skriver om annat.... 

Ha det så bra alla vänner där ute!!!

KRAM från lilla mig //jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback