Ett litet inlägg och nån låt :)

Skickade i väg barnen som vanligt, sen plockade jag lite, la mig en stund innan man skulle i väg. har så ont, efter dom drog bort  en tand. tandis i morgon med och dra bort... mitt möte blev inställt i sista minuten, fan jag hade behövt det mötet, hoppas på att få ett snarast. varit i väg och gjort andra ärenden i stället, skönt att få komma hemifrån lite, åh slippa tänka hela tiden ....

Känner mig grymt elak i mot en jätte nära vän, som märker att jag inte mår bra, men jag vågar inte berätta ännu, har så svårt att lita på någon just nu... men du förstod mig o sa att du väntar till jag kan berätta och känner att jag kan lita på nån igen. TUSEN TACK till dig!!! jag skiter inte i er, men känner mig så osäker... så så sätt är det juh rätt bra, dom som stannar o bryr sig  och dom väntar , det är vänner det, medans alla andra försvinner, jaja bye bye....


I morgon är det oxå fullt upp, roligt när det händer lite :)
lägdaggs tidigt, tandis jätte tidigt....

godnatt // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch jobbigt för ig :(

Hoppas du mår bättre snart!

Kram

2011-11-25 @ 11:57:40
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: ellenottnargård

tack så jättemycket! :)

2011-11-25 @ 12:03:49
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback