ett litet inlägg och någon liten låt !

Har inte hunnit kolla bloggar i dag, inte änns hunnit skriva nått, I dag blev det städning, besök, D simskola, jag bastade under tiden, sen hem, M i väg på dansskolan. gick till affären, fixade lite mat, i dag blev det risgtynsgröt, vilket barnen tycker om. sen va jag helt slut la mig en stund på sängen, vaknade igen vid 21:30, ohjälp tänkte jag, hur skall jag nu somna, men det gör jag nog, är rätt trött efter allt som har hänt. I väg tidigt i morgon bitti med vänner på lite shopping. har slått in massa julklappar till barnen nu två dagar i rad. dom kommer att få ca 20 st julklappar var på julafton. Det blir nog så, när jag började köpa julklappar i september.

Fick höra i dag att jag har fina och snälla barn, då blir man stolt :)

Godnatt // kram jejje



Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shue! allt bra med dig? :)

_____________________________________________

Intresserad av ett bloglovin' byte? Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig! :)



Ledsen om du inte vill ha såna här kommentarer!

2011-11-30 @ 12:29:51
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Härligt! Har lagt till dig med :)

Med mig är det bara bra! Hittar du på då?

2011-11-30 @ 12:39:08
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback