???

Inlägget jaf skrev i går, va har riktad till alla mina vänner, vet att det kan bli lite fel, men hoppas man blir lite förstående ett tag iafl... tills oron är över, åh är man vän med mig så kan man faktist vänta eller stötta mig. tänk er själv, ni som vet, hur hade ni gjort.... det är fan inte lätt detta.

åh jag har hört av mig men fick inget svar tillbaka. Tänk att nån i min VÄN krets är det som tycker riktigt illa om mig. varför göra en sån sak, en att ringa eller komma bort. jag har mina misstankar och jag kommer aldrig att skriva eller säga vem jag tror har gjort detta mot familjen.

Jag hoppas att alla förstår och inte misstolkar detta nu!!!!


kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback