egen tid med min vän :) <3

I morse hände en kostig sak, marielle kom från sitt rum och sa, mamma och pappa, varför har ni satt tre stjärnor på min tv snett i rad, va sa vi? trodde hon skämtade, Daniella låg och sov.. hon fick sätta upp klistade stjärnor på sitt fönster i går. när jag va inne i natt så satt det inga på tv. det måste ha varit ett lekspöke som har gjort detta, haha ja det låter lite roligt... har funderat hur och vem vill skoja lite... Marielle kanske har gått i sömnen, vilket hon annars inte gör... får se i morgon bitti hur dom sitter...


I väg snabbt till tandis och dra två tänder, sen i väg på lite shopping, blir lite anorlunda julkalender i år till barnen, hoppas dom uppskattar det. så jag och min granne har haft en hel dag för oss själva i dag. Tack för sällskapet hos tandis och shoppingen. hua att slå in massa presenter till julkalender.

Nu är M ute nu och leker , så att jag hann att visa gubben lite, d är uppe och leker..

skriver mer i kväll....  ha d' så länge... kram // jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback