dagen och kvällen :)

I morse somnade jag vid halv 5-5, det gick bara inte, hörde klockan o räknade med , försökte läsa, va uppe en stund. va så trött men det gick bara inte. Men sen somnade jag tillslut och vaknade vid halv åtta. Gick upp hjälpte barnen, va ute med Nisse.  skickade i väg barnen till skolan. gick och la mig vid 9 tiden igen, vakande vid halv 12, sen gick jag upp, inte en sån natt igen.  umgicks lite med gubben, sen i väg till skolan för att D skulle ha simskola. Fast jag va med ca 20 min på D lektion i dag. hon är jätte duktig och har en underbar fröken.  sen i väg till simskolan, medans jag o grannen tog en bastu medans hon gjorde sitt. sen hem när alla var klara. skickade i väg M på dans skolan, vi började med maten, det blev pannkakor vilket barnen tycker mycket om. sen kom M hem och sa att hon inte mådde bra. Ont i halsen och lite feber. så hon blir hemma i morgon med oss. sen har kvällen bara gått, just nu sitter M och kollar på tv med sin pappa och D surar på rummet, varför får inte jag vara uppe för? försökte förklara för henne, men hon somnar nog snart. så här är min dag.

Glöm nu inte att anmäla er på veckans blogg som blir i morgon eftermiddag/kväll
Bara en som är med en så länge, kanske lika bra att lägga ner >veckansblogg>  skriv bara JAG ÄR MED så att jag vet.

Godnatt och kram jejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback