dagen / kvällen

I dag va det dax för tandläkarn igen, lagning blev det.. känner mig som en stam kund där nu... lika bra att få det gjort, fast jag är skit rädd att sitta i deras stol. men jag har trevligt sällskap varje gång :) sen hem, grejade lite, sen i väg till E med grannen. sen hem o lagade mat, åh nu tänkte jag ställa mig och diska. får besök i morgon.. skall städa lite i morgon fm. D har avslutning på simskolan i morgon,M dans...

I går slåg jag in 48 julklappar till barnens advenskalender, det tycker dom skall bli kul att få öppna ett paket varje dag, roligt med att göra nått nytt. fick lite hjälp i går med paketen, söta A hjälpte mig :)

hoppas vi får i hop det, för då gör vi en sak, snarast :) spännande och roligt samtidigt , hihi <3


Ha en trevlig kväll, alla, kram jejje

skit oxå att jag skrev ut min blogg innan, på C sida, hoppas att ingen hittar mig nu, för då kan jag inte skriva om mina 30 dagar..... vissa vill jag inte visa den för :) f*n oxå !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback