Dagen i går och i dag :)

Lördag: Igår fick vi ett ryck, allt började med en bokhylla. men vi flyttade runt i 3 rum, det blev skit snyggt, så nu har vi ett sällskapsrum, för hela familjen. så det va vad vi gjorde i går.

Söndag: fotsatte att plocka och städa, åh tvätta. har golven kvar. Min dotter ville gå ut o leka, förstår henne inte kul att sitta här med oss, när vi grejar. jag sa till henne att gå hem till *C*, för där får du säkert leka, men då sa hon till mig, det får jag aldrig mamma. Hmm varför då? hon sa att dom har alltid nått att göra, då känner jag att tycker du/ni att min dotter är jobbig eller är i väg så säg det till mig då, jag kan ta det. hon tar väldigt mycket energi  i bland. så hon gick hem till *t* i stället, men det funkar inte med 3 tjejer, så då ringde hon mig och fråga om hon får gå hem till *I*, ja ok det får du, vill juh inte att hon är själv, vet själv hur det känns, pga min uppväxt. Tycker inte om att hon leker med *I* men vad skall jag göra då?  skall ta med min dotter på bio nån dag, får ha en liten egen tid med henne. tror att hon behöver det.

Är så trött i dag, och blir irriterad för allt :(

nä snart dax att kolla tvätten o skriva min andra blogg.

Kram jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Det blev verkligen kanon bra hemma hos er! Och alla barnen är super nöjda med rummet dom fått att pyssla och grejja i, har ju sett min lilla sitta där i timmar redan och grejja, så mysigt!!

Klart att M vill vara ute, hon är ju så stor så inte vill hon sitta och glo på oss vuxna hela dagarna, inte är det roligt att vara med dom små i ett heller, dock synd att det inte funkar att vara 3 när det gäller M,G och T. I stort sett alla andra funkar bra men inte dom 3 =(

Känner dock att jag inte kan tvinga G att alltid vara med M heller och det vet jag att jag inte behöver heller =)

Har oxå hört nu flera gånger att hon aldrig får komma till C, att det alltid är något annat på gång, kan faktiskt oxå undra... är det så att man inte vill eller det blir/är jobbigt så tror jag att det är bättre att säga det rätt ut iaf till dig som mamma och vän. Sen är det ju så gumman att vissa dagar är man mer känslig än andra, tex om man är trött eller ledsen.

Joo Tvätten var det jaa. dags att gå ner skulle jag tro =)

<3

2011-11-06 @ 22:23:08
URL: http://mormorpia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback