förstår inte???

Detta börjar likna mig, blir totalt förvirrad av några, så e inga namn nämda.Jag skall iafl sluta fråga folk , om dom vill hitta på nått eller vill följa med. får bara höra varför frågade du inte mig/oss för?? men varför frågar aldrig nån MIG för?? Blir lite irriterad över sånt här. Det jag syftar på är att bada,grilla umgås. Grannen min brukar fråga mig , men det e bara h*n,som gör det.

Min dag har annars varit bra,med barnen, lite varmt, vill ha regn!!!

Nä nu kom gubben hem, ha det bra // J


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Jejje.

Förstår att det är mig du menar, men du vet att jag inte kunde fråga på grund av Daniel. Jag hade tyckt att det var jätte kul om du följde med. Som sagt hade inte Daniel varit med så hade jag frågat er.



Du vet varför Daniel är sur, inget jag vill lägga mig i därför gör jag inte det.

Och jag tänker inte göra det.



Synd bara nu om det är mig du menar, hoppas du säger det i så fall, för du borde veta att du kan prata med mig ansikte mot ansikte.



Men då förstår jag även varför du verkade sur i går, synd att du inte sa något då, då kunde vi löst det direkt.

Men men vill du träffas får du ringa nu kommer jag inte bort mer, för jag kommer bort jämt och vill umgås men har märkt att du dragit dig undan mer och mer. Så vill du umgås så skriv ett mess eller ring, eller kom bort jag är hemma!



Ha det bra då så ses vi nån gång.



Jag kommer bara bort med barnstolen och era grejer sen, så ni får det så går jag sen.



2011-06-07 @ 07:55:35
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej. Det andra skrev jag innan vi pratat =)

Men kul att vi löste det, för det gjorde vi va?



Vi ses nån dag, kanske i morgon.

Claudia ska plocka blommor till hon som fyllde år i söndags. Vill inte skriva namnet här.



Ha det bäst kram M

2011-06-07 @ 20:15:25
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: jejje

Hej! ja, det e löst, sen va inte allt riktatat till dig, som jag sa. klart jag/vi vill ha kontakt med dig.. får väl ta och komma bort till dig nån dag , hihi kram J

2011-06-07 @ 21:14:00
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback