tråkigt:(

I dag har min dag bestått av youtube lyssnat på massa goa låtar.. har fastnat för en, åh den e så bra... en gammal 80-tals låt..

302 Found
www.youtube.com

I dag kom min gubbe hem, saknat han som f*n... se om han blir hemma lite extra, det behöver han nu efter olyckan, behöver vila iafl. tur att det inte blev värre om det inte redan har blivit det, han vill inte till läkaren, men det vill jag att han gör, pust...

allt e så tråkigt... nästa vecka drar vi nog till skåne i några dar innan jag går under av allt...
känner mig så otroligt ensam o det är så tyst hela tiden. innan idag satt jag o tänkte på gbg, synd att man inte bodde närmare, hade lätt kunna gå till slottskogen med barnen och hunden, eller bara åkt i väg och badat eller hälsat på min familj, vad har jag här? bara grannen åh ingen mer... vill kunna hälsa på min pappa när jag vill utan att det går flera månader, åh även min älskade farmor. har inte råd just nu, skit dyrt att åka dit. men min dotter skall snart få åka tillsin moster i några dar, så skall dom på liseberg. vi skall till skarasommarland, med barnen denna månan oxå, skall bli kul, få göra lite med min älskade gubbe.

ha en trevlig natt / J

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tråkigt att du tror att du bara har grannen. Mem men du vet var jag bor.

Hälsa Pelle att krua på sig!



Kram

2011-07-13 @ 08:00:25
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: jejje

hej! du är min vän oxå , men vi umgås juh inte längre, när jag har viljat komma bort så har du inte velat det enligt barnen, har hänt nu några gånger, jag har även bätt dom att du skall ringa mig,så jag har försökt. förstår om du vill umgås med din familj. kram j

2011-07-13 @ 15:00:23
URL: http://mammajejje.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ok, ja visste bara en gång och då var Madde här. Att jag skulle ringa visste jag inte men jag hör av mig i morgon!



Jätte kram till dig!

M

2011-07-13 @ 22:36:41
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback