tack!!!

I dag fyllde man år. Fick en jätte fin present av min underbara granne. har aldrig fått en sån fin sak av någon. blev så glad att jag nästan började gråta, tusen tack igen. jag bjöd på tårta ovi hade det mysigt. väntade faktist på att min mamma skulle höra av sig men det gjorde hon juh inte, åh det känns kan jag tala om. har inte hört eller haft nån kontakt med henne nu snart på ett år. men då kan jag tala om att den e bryten från min sida. har så många andra som bryr sig om mig o min familj.

Mycket annat har hänt oxå, jobbiga saker, men gå vidare o glömma, jag va den jag va, kan man inte ta det så e ni inga äkta vänner... för mig!! hoppas ni hamnar i ........!!  e så irriterad på er,era jävla svin!!! stå någon gång för det ni säger o kassta inte skit på mig o min familj. Nu vet jag vilka som är min äkta vänner, dom som bryr sig om mig mest.

I dag började jag min kurs, kändes bra.

Ha det bäst, kram J


Kommentarer
Postat av: Charlotte

GRATTIS GUMMAN!!!

Låter som att du hade en riktigt trevlig födelsedag, det förtjänade du =)



Själv har jag legat sjuk här i tre dagar och är inte bra än. Men det går över.



Grattis igen och ha det super bra!!!

2011-07-27 @ 10:13:33
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback