sudda ut!!!

kan inte få bort orden du sa till mig, kunde du inte ha gjort det när vi va vänner för? då hade jag aldrig ha hjälpt dig! du verkar vara en felfri människa, som alltid har rätt o aldrig gör fel. jag trodde vi va bra vänner ,men där hade jag fel, som tur va så kom sanningen fram. orden vägrar släppa min hjärna, önskar att jag hade haft en delete knapp i huvudet. hoppas folk inser vilken falsk människa du är igentligen. varför jag skall tacka dig för förstår jag inte? kommer aldrig att göra o du kom aldrig til mig igen, försök inte änns att bli min vän igen, här är det stopp! 

Har haft så ont i min mage nu i flera dagar, skit jobbigt. kramper hela tiden,kvällarna är värst. en natt trodde jag att jag va tvungen att åka in till akuten, det vred sig i tarmarna o i ryggen, det strålade. så min underbara man fick vara vaken med mig, han fick massera mig. vet inte vrf jag har fått detta nu igen? kanske lite mkt nu igen.. tjat om den här jävla flytten, blir tokig, men jag / vi skall inte flytta. om några år kanske men inte som det ser ut nu iafl. min dröm är att ha ett fristående hus med liten tomt, men det får bli om några år. men det får juh bli här i v..a.

vad folk har fått skåne i från , har jag ingen aning om, ett fint samhälle på sommaren. jag skall kunna åka vart jag vill utan att behöva  få höra,skall ni flytta nu?

snart börjar skolan, skall bli skönt med lite rutiner igen, och jag går på min kurs, efter kursen har jag lite planer vad jag skall göra, hoppas på en bättre tid, den kanske kommer strax.

Tack M.L i gbg för jag fick prata ut härom dagen, behövde nog det. skönt att vi börjar hitta tillbaka till varann igen som vänner.  du har frågat mig varje dag hur jag mår, gulligt av dig tycker jag, när du ser att jag mår dåligt.

Även ett stort tack till min andra vän att du alltid finns där <3

åh även till min underbara man, älskar dig, min skatt!!!

skall försöka att glömma o gå videra med mitt liv, men det kommer att ta ett tag...

hade varit kul att träffas nån dag, C,L) kom du över med dina barn nån dag om du vill.eller om du vill att jag / vi kommer till dig. hör av dig, min hemtelefon kommer att stängas av för gått!!!

Ha en trevlig kväll // J


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej gumman!

Vem är det som jävlas nu? skit i dom inget att ha om dom snackar skit!

Ja vi får ta och träffas var väldigt längesedan nu =(

Jag får då ta och skicka ett sms eller något då med tanke på din teelefon. Hoppas det löser sig för dig snart gumman.

Och tack för krya på dig =)

Är frisk men har antagligen ryggskott efter jag lyfte grinden här hahaha.



Hör av mig, kram M

2011-07-30 @ 18:46:43
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback