Sista veckan, man har semester!!!

Bajs på er alla =) Hihi....


Tankbil med giftig last välte i Lilla Edet

Lilla Edet - 11:35

Den tankbil som välte på E45:an vid lunchtid i Lilla Edet är nu bärgad. Trafiken släpptes på cirka 30 minuter senare än beräknat, men flyter nu på i båda körriktningar. Bärgningsarbetet tog cirka två och en halv timme och

gick planenligt






Hänt en stor olycka där man bodde innan. Åkte förbi där i dag det va poliser över allt.

Vad skall man hitta på sista veckan? har pratat om skåne över helgen,träffa min gubbes släckt o min bästa vän. hinner inte så mkt på en helg. Nisse skall med oxå, många som vill träffa han. på onsdag skall vi till hova o göra en sak. snart vill jag till gbg oxå, får bli nån helg snart.. fyller juh år snart oxå, hoppas jag får det jag nu önskar mig :) av min gubbe.

ta hand om er där ute kram J


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej på dig.

Usch vad tråkigt at din semester redan är slut. Vilket datum var det du fyllde?

Håller tummarna att du ska få det du önskar dig!



Ska se om jag inte kan komma bort någon dag.

Har varit väldigt mycket nu den sista tiden. Men du får ha dt bäst så länge.



Kram M

2011-07-24 @ 14:14:47
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: jejje

Hej! i dag fyller jag år 26/7. har märkt att du har varit borta. Ti vill ha tag på dig, hoppas det löste sig. ja kom du bort nån dag, det hade varit roligt för alla. har undrat vart du har tatt vägen, hihi kram på dig

2011-07-26 @ 23:00:00
URL: http://mammajejje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback