länge sen

Jag har 3 veckors semester o även barnen. vi har inte gjort så mkt, men vi skall om ca 2 veckor :) har pratat om skarasommarland o landet som ligger vid götene. sen åker vi till skåne i några dagar, då får jag träffa min kära vän J. som pricis har fått barn igen. har även skaffat mig en hund genom en vän. en vit schäfer med lite labbe i  . han e jätte fin o lydig.

I går ringde en gammal vän till mig, vi kom fram till att vi har känt varann nu i ca 13år, lärde känna henne i gbg när jag bodde där. skall kanske träffa henne nästa gång jag åker ner. kul när gammla vänner hör av sig, man tror juh att man e bort glömd juh.
har även börjat gå ca 1-2 mil om dan med min hund o även med min grannne. får se om det lönar sig med fettet, tihi.. 

i morgon åker min gubbe o blir borta många dagar, får se vad man hittar på då, en stor städning kanske?
I dag fick min man sin födelsedagspresent i förskott av mig o grannen. han blev jätte glad för den. eftersom han kanske inte är hemma då. ha det så gött kram J

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hälsa grattis från mig och familjen!

Trodde du skulle komma på kaffe häromdagen,men du kom inte =(



Men hörde att du varit iväg med Pia och köpt en tavla eller något, så det var väl därför.



Hoppas Pelle tyckte om sin present.



Kom bort nån dag hade varit kul och träffas.

Kommer inte bort för orkarinte med massa sura miner hela tiden.



HA det bäst, kram M

2011-07-08 @ 14:29:58
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback