hova

I går åkte vi till hova med mina barn o några till , www.riddarveckan.com  det va varmt o trevligt. köpte kläder till barnen o dom handlade lite själva. jag köpte mig en klänning o en kjol. åh av gubben fick jag en jätte fint linne. vi kollade runt lite, åh barnen kollade på riddare föreställningen, men såg inte hela pga värmen o mkt folk. gubben kom hem i går kväll o åkte nu i morse igen, saknar han, det e så tomt här o man blir så låst. jag hade viljat bada med barnen, men det går juh inte.  men nisse går det jätte bra med. i går när jag kom hem så blev han jätte glad. nä nu skall jag ut o gå med min nisse, åh sen ingen aning...

ha det så bra i värmen kram J


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas ni hade det trevligt =) det verkar som det i alla fall.

Din dotter frågade i går om du kunde komma förbi, min syster och hennes gubbe var här, det var därför det inte gick. Du vet hur hennes gubbe blir.



Kom gärna förbi nån annan dag hade varit jätte trevligt.

Kanske i morgon Onsdag?

Jag är hemma förutom i dag.



Ha det så jätte bra kram

2011-07-12 @ 07:46:50
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback