Grattis!!!

I går fyllde min man år :) grattis min skatt, åh i dag fyller en vän o en liten söt flicka år :) grattis till er:)



Har haft två tråkiga dagar, blä....

Jag BEHÖVER hjälp med en sak: FÖR ETT TAG SEN KANSKE 1-3 ÅR? GICK DET EN REKLAM SNUTT, ÅH JAG VILL HA TAG PÅ DEN LÅTEN. TRE HERRAR GÅR PÅ VÄGEN/GATAN OCH BÄR PÅ EN VARSIN KAVAJ, TROR ATT DOM KASSTAR UPP KAVAJERNA PÅ RYGGEN, ÅH EN ÄLDRE HERRE SJUNGER. DOM ÄR KLÄDDA FRÅN 50-70 TALET. VAD DOM GÖR REKLAM FÖR MINNS JAG INTE. i GÅR LETADE VI EFTER LÅTEN/REKLAMEN I ÖVER 3 TIMMAR... NÅN SOM MINNS? SKRIV I SÅ FALL TILL MIG :)


ha en trevlig kväll kram J

Kommentarer
Postat av: Charlotte

OJ Grttis till gubben din!!!

Ska hälsa Jennifer det med.



Ok, ja det har varit mycket nu i några dagar så är helt slut. Men ska ta mig i kragen och komma över nån dag. Var väldigt längesedan nu.



Jag har faktist ingen aning om vilken reklam du menar. Du vet inte vilken kanal det var heller?



Ta hand om er nu kram från M

2011-07-17 @ 14:28:03
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback