gjorde jag rätt?

I dag vaknade barnen vid halv 7, men jag fick gå upp vid sju. va skit trött i dag, la mig o vilade en timma, men är fortfarande trött. min gubbe va och jobbade, men kom hem rätt tidigt ändå. Har inte gjort så mkt,fast jag skulle. Min gubbe ringde ett samtal, vill oxå få säga vårt, sen fick jag prata med båda, tog ett exempel till han, hoppas du förstod. typ som om jag berättar till en vän, jag är gravid, men snälla säg inget, jag vill berätta det själv. men du berättade ändå, det är klart man tappar förtroendet för denna vännen, hade inte ni oxå ha gjort det? eller är det jag som är konstig?  han frågar varför jag är sån, då svarade jag han, berättar man nått så skall man kunna vara tyst om hemligheter, det anser jag, jag är sån. Min vän i skåne har berättat en sak för mig som är jätte hemligt, inte fan går jag runt och säger det till alla. har faktist inte sagt det till någon. vill att hon skall kunna lita på mig fullt ut, men vi litar på varann och förstår varann, vilket känns skönt. jaja vi pratade ett tag, får väl ge detta en chans fast jag sa innan att jag inte skulle.alla är värda en chans.

•●♥♥●• Jag är en ängel utan vingar med glorian på sne,
tindrande ögon, min uppgift är att le.
Älska mig, hata mig, det är upp till Dig.
Jag behandlar människor som de behandlar mig!
Jag gör fel ibland och ibland har jag säkert inte full koll.
Men om du inte kan godta mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst! •●♥♥●•

stämmer så bra!!

godnatt kram //J

ps ja gör det C:L saknar er ds

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Saknar dig med =)

Tänkte jag skulle ta och komma bort nån dag nu innan torsdag, för pojkarna är här och vet att ni ville träffa dom.

Om ni är hemma det vill säga.



Men ni får ha det bra så länge så hörs vi!!!

Kram på dig

2011-08-01 @ 08:32:05
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback