städning....

I dag har jag städat... Jag o D har ränsat hennes rum, slängt barbie dockor,trasiga saker, hello kitty saker, hon har tröttnat på det märket... mycket slängdes, hon valde själv.  nu är det bara dammsugning o torka golv  kvar där inne. Så gjorde vi samma sak på M rum. men där slängdes inget, där skall oxå dammsugas o torka golv. Jag har städat köket o satt upp julgardiner i spelrummet. sen plockat lite över allt. lagat en lätt middag till mig o barnen.  nu skall barnen ducha o lägga sig. jag oxå tidigt, i morgon blir det stressigt efter kursen, måste hinna, blir bara en massa strul när gubben inte är hemma. saknar han skit mycket, får stå ut lite mer en, en vecka. denna veckan går nog fort, nu när jag slutar på fredag på kursen, efter att ha gått där nu i 8 månader. sen helg som kommer är oxå full bokad :)

hörs senare, kanske ett inlägg om mina 30 dagar, bara kanske....

// jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback