söndag.... en lååång helg!!

Fredan: slutade jag på kursen( gevalis), vi lagade mat o fikade. Men skall in på tisdag på julbord sen är jag klar där.
Kvällen: va jag på utbildning med en ,vän. fast då va det bara lite info och lite fakta. och skriva lite själv. sen hem...

LÖRDAG: upp tidigt,trött som attan, åkte till utbildningen. satte sig vid bänken, kände som om man gick i skolan igen, skrev ner info. åh lyssnade när han pratade. sen va det lunch dax. det blev köttbullar och makaroner, sen tog vi en promonad bort till 5 kampen vi skulle ha, åh det va skit KUL. första grenen va bowling,gladiotorerna, stå på varsin gummikudde i en hoppborg, balansen va inte den bästa, sen hålla i en stor plast sak o försöka slå ner min motståndare, skit va svår den grenen va, men kul. nästa gren, va oxå skit kul, gummiband på sig o föröka fånga en sak på tre platser, så det va bara att springa o möta min motståndare, klarade första men inte dom två sista, man flög juh som attan tillbaka, skadade mig lite grann, men det får man räkna med.. en grenn jag hade viljat prova igen. sen va det luftpistol o skytte. va där i cA 3 timmar. sen tillbaka, dom fixade middan, det blev tacos... timmarna gick.... sen på kvällen va det dax för J-GALA. rätt ok... sen hem, va hemma runt halv1-1 i natt, va helt slut efter en rolig dag tillsammans med min vän.

SÖNDAG: hade sov morgon, träningsverk i rumpan o låren, aj vad ont jag har i dag, I dag kom julgranen in. barnen klädde granen, la julklappar under granen, tomten tidig i år, hihi  I morgon skall vi städa o tvätta om det e ledigt :)  har lite att fixa, skriva matlista o köpa en julklapp till, till (I). har lite att slå in oxå till barnen... det blir säkert bra när allt är över....

Är så trött i dag men har haft en trevlig helg:)

kram o godnatt // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback