sista....

I dag kommer sista avsnittet av bonden, äntligen!! I dag skulle jag i väg men
jag ringde i stället och inget svar, på flera timmar, mycket dåligt!!! Du tänker säkert så här
du slutar snart ändå, så skit i henne hon klarar sig. Skulle ha städat men det blev inget där häller, jag önskar mig en dammsugare. I morgon åker min gubbe oxå, blir borta länge :(
nä skall snart lägga barnen, är själv trött. har så ont i örat, men har inga värktabletter hemma :( får väl gå runt i mössa så brukar det släppa...

Ha det så bra gott folk, adjöken!!! //jejje


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan !

Haft en bloggpaus men nu är jag back igen!

Hoppas allt är bra med dig :)! Och nu har jag även en tävling i bloggen om att vinna ett valfritt smycke som är designat av mig =)! Kul om du är med, Kram på dig.

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

2011-12-08 @ 18:29:58
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback