onsdag :)... helt sjukt!!!

Samma ramsa med barnen på morgonen, sen skulle jag i väg på möte med kursen. mötet på kursen gick bra, fick med mig papper hem på hur det har gått dom 8 månaderna jag har varit där. Sen fick jag välja mat rätt på fredan eftersom jag slutar då. Sen när jag va klar så fick jag skjuts hem av min granne, tack! Sen hem fixade lite, vek in tvätt o la mig o vilade en stund. sen kom barnen hem, M va ledsen när hon kom hem, det va några tjejer som hade mobbat M i skolan. är så trött på denna mobbingen, åh denna gången hade inte M gjort nått, som det heter annars. Dom skulle klippa med sax o sticka M med nålar i hennes öron. fick dom inte göra detta så fick hon inte vara med i deras tjej gäng. det är juh helt sjukt skall man vara med på deras tester för att få lov att leka? det är juh helt sjukt... Men fick hjälp med detta, tusen tack!!!  Nästa gång får det väl bli rekton, och varför skall dom tre får lov att vara med på junis för? när all mobbing inte är tillåtet. Återstår och se vad som händer i morgon. Nu snart skall vi kolla på bonde säker fru ( bröllopet) på 4:an. sen lägga barn

I morgon skall jag ha sov morgon och städa lite o fixa med en annan sak oxå.

Ha en trevlig kväll // jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback