Måndag.... Plock!!

I dag har jag haft ett kort besök :) haha trodde inte att du va så lätt lurad, haha ...
har tvättat o slått in sista julklapparna till barnen. har plockat o jagat dammråttor, fick nog upp det mesta av det, med händerna. så får det bli, tills vi har skaffat oss en riktig. så nu börjar nog allt hamna på sin plats. I morgon skall man handla lite, när gubben har hämtat mig. fixa två juklappar och måste fixa en varsin film till barnen oxå. filmer brukar dom få många av, men inte detta året, just nu finns ingen. köpa lite julmat o i morgon skall jag göra godis med barnen på kvällen, har inte blivit nått av det häller, alla andra bakar pepparkakor o lussebullar, så jag gör lite godis med dom i stället. fast jag sa att jag inte skulle göra godis eller baka, men ändrade mig. strax lägga barn o själv lägga mig i tid, skall upp tidigt för att ta morgonbussen...

Ha det bra // jejje

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahaha tyst med dig! Jaja, ibland kan man var det!

God jul i efterskott på dig!

2011-12-28 @ 08:54:02
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback