låång helg med familjen....

I dag va man och bada med mina flickor o en kompis till M. vi hade det roligt ändå, fast man va ensam, så därför bestämde vi oss för att åka ner i morgon. jag frågade ändå om nån ville följa med, men det va det inte. inget kul att umgås med mig inte... kändes så iafl. jag gjorde det för mina barns skull, lite synd att inte I mamma kom, då hade jag juh haft nån att simma o prata med. hoppas på att få en trevlig helg med vänner och att få åka o hälsa på folk. här kommer det aldrig nån och hälsar på, det gjorde juh iafl folk till oss i skåne. det kan jag sakna eller ja vi får jag väl säga. på söndag åker vi mitt mitt hjärta o skall sovas där. jag har fått bestämma vad vi skall göra, haha det skall bli kul, vilket är roligt att alla va med på det. dom skulle bjuda på middag. berättar mer när jag kommer hem på måndag. kommer inte ha nån chans att skriva, varken här eller på fb. åh jag får vara med o fira M som blir 8 år, det kommer att bli skoj.

ha en trevlig nyår allihoppa, för det skall jag ha :)

Kram jejje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback