JUNIS...

I dag har det varit JUNIS nästan hela dagen med massa barn. vi har julpysslat och busat lite. Vi gjorde en magnet tomt,lucia ring,shögubbe och en smällkaramell. vi hann med en hel del. va där i ca 5 timmar, va helt slut när man kom hem. ställde mig och fjorde hemgjord lasagne till mig och barnen, och ris a la malta till efter rätt, vilket D tyckte va jätte gott. Hade även *I och *M här, fast bara *I ville äta middag med oss, sen skulle dom hem. Det är så skönt att det funkar mellan alla oss igen.även där och här. sen efter vilade jag o M en stund, men vi somnade i ca 2 timmar, men det behövdes, så nu sitter vi vid en varsin data. för D sover hos sin kompis i natt. så blir det kall det bara slappas hon och jag. I morgon skall jag städa o hålla på...

I går kväll blev jag riktigt arg på dig, man skriver inte sånt om sina vänner och inte om mina som står mig nära, hade själv viljat se dig i samma sitts som h*n sitter i , tror inte att du hade klarat det. h*n är stark och försöker, hjälp h*n istället en att trycka ner. 
Jag försöker finnas till hans 110 % vad fan gör du då?  jag bor långt bort, du bor ändå nära... lyssna inte på skit snack, ta reda på hur sanningen är istället. Det är inte kul att få annonyma anmälningar på sig, fråga mig jag vet!! sen när inte folk kan vara ärliga o säga förlåt men det va jag som gjorde det...  än att få höra skumma betender på byn sen....
Min våran bit kan jag släppa nu, skönt, där fick ni så ni teg, ni /du som gjorde det.
Men jag finns alltid för dig, min vän :) behöver du hjälp så hade jag inte tvekat att åkt till er. Det är bara avundsjuka folk som gör sånt, och har gått igenom jobbiga saker själva, idioter kallar jag er!!!

ha det så trevligt // jejje

adjöken....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-3.html#comment

2011-12-11 @ 12:38:21
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback