julen räddad :) dåligt gjort....

Äntligen har vi våran julskinka hemma, det är det bästa av allt, i dag har jag gjort det sista godiset, städat köket, skickat iväg önskelista till morfar, vad barnen önskar sig :)  mycket dåli stil av dig i år, morsan, kunde inte änns barnen ha fått ett julkort av dig? din snåla jävel, bara för att vi är ovänner så skall inte barnen drabbas... pga DIG!!! skall ta reda på din adress, igenom en som kan hjälpa mig med den biten, så skall jag skicka ett långt brev till dig. du har förstört min jul du skall inte få förstöra mer för mig/oss. jag kan inte se julen som fin. i morgon skall jag gå ut o ränsa mina tankar, av den händelsen du skadade mig på, och sen en annan sak, hemligt" 

snart bingolotto, hoppas på vinst..

godjul alla.  kram jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback