I väg....

Dagen började dåligt, min dotter väcker mig och frågar är det morgon eller natt? åh hjälp vi har försovit oss, dom hade en kvart på sig. sen gick jag ut med nisse o ringde gubben.  fyg att jag inte kan sova en hel natt, när han inte är hemma :(  la mig en stund o vilade. sen upp fixade kaffe o mig själv, sen tog bussen till kursen. där va det baka julgodis, mm vad kul eller hur? sen åt vi lite julmat julskinka åh det va gott! sen i väg till bussen för att åka till M utvecklingssamtal, sen hem o fixade med deras läxor o lite kvällsmat, sen läggdax för dom. en lång dag för mig kändes det som.

Tack för samtalet i går kväll/natt, kände mig så otroligt ensam, tusen tack för att jag fick prata lite.

Ha det bra alla // kram jejje

Kommentarer
Postat av: Pia

Finns en trappa upp när du vill <3

2011-12-12 @ 22:19:41
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! Allt bra? :)

2011-12-13 @ 13:06:04
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback