fullspäckad dag :)

I dag kom jag upp i tid. tog åtta bussen, va inne vid niotiden, hmm vad tomt det va, då visade det säg att vi började tio i dag. men det gjorde inget, då fick jag pratat lite med M på kursen ang mitt papper o lite funderingar jag har. så vi gjorde om mitt slut dockimänt. det blev bättre nu. folket börjde komma vid kvart i tio, satte mig och pratade lite med A han är trevlig han. sen rullade vi i väg till skara o bowlade, M ville ta en match med mig, hon vann två o jag en. sen fikade vi sen tillbaka. Min gubbe va inne o hämtade mig, i väg till affären, väl där inne mötte jag en gammal vän, roligt när man möts, han är alltid lika trevlig, så vi pratade lite, hittade det jag ville ha, mariocar, sen i väg o leta efter kontroll men hittade ingen vi ville ha. men vi köpte en ny telefon, hoppas den är bättre. sen hem tästade spelet, riktigt roligt spel tyckte även barnen.sen va jag jätte trött la mig o vilade en stund, har ont i magen, haft hela dan, nu träningsvärk i armar o ben. länge sen man röde sig så här. får väl börja med det igen, ta med nisse o bara gå ut i friska luften. spelade en stund till till barnen tog över. M sover hos (I) i natt. roligt att det funkar så bra mellan dom igen. snart gå o lägga sig igen. upp tidigt till kursen sen i väg o handla lite mat i lungn o ro med gubben. hatar att stressa....

godnatt // kram jejje

Kommentarer
Postat av: Saandriiie

Hejsan söta du!

Nu är smyckes tävlingen avslutad & vinnaren är utsedd!

Kika in och se om du vann!

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-valfritt-smycke.html#comment

2011-12-29 @ 12:44:23
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: michelle desmond ♥

fin blogg! :)♥

2011-12-29 @ 23:41:02
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback