lång dag :)

har varit vaken i många timmar pga en orsak :) trött är jag men det får gå. var på möte med kursen i dag och det gick jätte bra, dom tycker att jag har utveckas till det bättre, men har en bit kvar. skulle ha slutat nu på fredag men mitt blev förlängt 16 veckor till. härligt för jag trivs jätte bra där, fast nu har det börjat några nya där. tänk vad ett förtroende e viktigt, åh det har jag med hon på kursen. hon är helt underbar.

har lite andrA saker som pressar mig, typ att hitta nytt boende vilket jag inte vill, men det blir väl så ändå.:(  så letar vi hus i våran ort.

nä nu skall mina barn lägga sig innan dom skriker allt för mycket, åh massa bråk.

är så stolt över dig, nisse :)
Grattis:)

godnatt kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback