helgen

På fredan va jag på kursen. åh där va det lungt och skönt. tog bussen in och hem, ett pluss i kanten. nja nästan hela vägen hem, blev uppmöten av en vän för att åka vidare, för att göra saker.sen hem, varit så trött hela helgen, kanske är för mina tabletter. Igår städade vi även barnen, sen en överaskning till barnen. dom blev glada, sen hem. tog en runda canasta jag o grannen o två andra som vi lärde upp, det va roligt o trevligt. sen va jag helt färdig, sen blev det säng för mig. I dag har jag inte gjort så värst mkt, vikt in tvätt. i morgon börjar mina barn skolan. skall följa med min minsta till skolan. hon börjar juh ettan. roligt det skall bli. skall väl plocka lite i dag med, hörs kanske sen, men ha det gött!!! kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback