Grattis morsan/mormor

som ni ser så fyller min mamma år, men har ingen kontakt med henne så det får bli ett grattis här istället. funderar i bland på att slänga i väg ett sms till henne, men vill nog ingen kontakt ha med henne. tänker i bland att hon kanske har slarvat bort mitt mobil nummer. barnen kommer med fråger i bland om sin mormor. mår nog bäst som det är. jag som är det svarta fåret, känns det som iafl.

I dag blev det en sjö i lidsköpingsamma igår med. men i dag brände man sig även barnen. när jag kom hem så gick jag till en vän med min dotter. roligt att träffa dig igen o även dina fina barn. min dotter fick sina glasögon i dag, hon blev verkligen super söt i dom.

nu är jag trött, godnatt Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback