Grattis min sessa i efterskott :)

Grattis min princessa i efterskott, glömde bort dig, förlåt. hoppas du fick roligt på din elva årsdag. saknar dig mycket, min docka, det namnet gillar du inte, men du är min docka, har jag sagt till dig nu i snart elva år. saknar din mamma o dina syskon oxå jätte mkt.

Grattis även till barnens plast mormor, som fyllde i går. 

Jag har inte gjort så mycket, har haft ont i magen i några dagar, orolig igen som vanligt, kan nog vara kursen, kan juh  inte ta mig dit, har inte råd, men nu på fredag skall jag dit,fixat o klart. slutar där snart oxå. vad som händer sen har jag ingen aning om, sätta sig ner och söka jobb, orkar inte leva på så här lite varje månad. jag skulle vilja öppna eget, typ som en barnaffär med barnkläder upp till 12år. får se vad som händer sen.  min gubbe åker i helgen igen, men på söndag skall vi hitta på nått ihop med barnen, vet inte vad än, funderar på det. jag hade viljat åka till virvel badet. det va så roligt där...

kram godnatt // j


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas det löser sig för dig så du får lite lugn och ro =)

Ha det jätte bra!

Kram M

2011-08-13 @ 16:19:44
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback